niedziela, 18 maja 2014

Liebster Awards 2!

Dostałam kolejną nominację! Tym razem od Roxanne xD. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy, zważając na to, że jednak ktoś czyta tego mojego bloga jak się okazuje. Zaznaczę przy okazji, że rozdział się pisze. Prze półtorej dnia nie miałam internetu, oprócz tego w telefonie, a ja po prostu nie umiem się posługiwać bloggerem w telefonie i rozdział się opóźni jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że wybaczycie.
 Wracając do tematu...
Pytania:
1. Kiedy zaczęłaś pisać?
Zaczęłam pisać dokładnie 26 września 2013r.
2. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Chciałabym zostać prawnikiem ;)
3. Bez kogo nie potrafisz żyć?
Bez mojej najlepszej przyjaciółki. Nessy, kocham cię kocie <3
4. Wymień trzy rzeczy, których najbardziej nienawidzisz?
Kłamstwo, fałszywość i brukselka.
5. Gdzie wybrałabyś się w podróż marzeń?
Dookoła świata :)
6. Wygrałaś milion dolarów. Na co je przeznaczysz?
Nie mam bladego pojęcia. To fura kasy. Jedno wiem, poszłabym na zakupy :)
7. Masz okazję porozmawiać z dowolną sławną osobą. Z kim chciałabyś pogadać i co byś mu/jej powiedziała?
Chciałabym pogadać z Niall'em i powiedzieć mu, że kocham jego śmiech, jest mega zaraźliwy :D
8. Ulubiona postać filmowa?
Oglądam za dużo filmów, żeby wybrać jedną postać, ale jakbym już musiała wskazać jedną konkretną to Katniss z Igrzysk Śmierci. Zarówno książka jak i film świetne. Polecam :P
9. Ktoś zamierza spełnić twoje największe marzenie. O co go poprosisz?
Bilet w podróż dookoła świata. :D
10. Ulubiona piosenka One Direction?
Nie mam ulubionej piosenki. Kocham je wszystkie. W zależności od nastroju powiedziałabym różne tytuły. Teraz powiem Better than words, bo solówka Niall'a mnie powala, zresztą jak cała reszta + mój brat się wkurza jak ją śpiewam 3:)
11. Jaka jest według ciebie najbardziej romantyczna rzecz, jaką może zrobić chłopak dla dziewczyny?
Nie mam bladego pojęcia. Jestem bega romantyczką, więc dla mnie nawet najprostszy gest może być romantyczny. 

Nominuję:

Moje Pytania:
1. Kiedy masz urodziny?
2. Masz/ Miałaś chłopaka?
3. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
4. Masz rodzeństwo?
5. Twoje największe marzenie?
6. Jakiego koloru masz oczy?
7. Masz jakiegoś zwierzaka? Jakiego?
8. Idealny zawód?
9. Jak wyglądałaby twoja wymarzona randka?
10. Piosenka, która chodzi w tym momencie po głowie?
11. Od kiedy jesteś Directioner?

Jeszcze raz dzięki :D

Łapcie Selfie chłopaków, które swoją drogą uwielbiam <3



4 komentarze:

  1. Mam tak samo z solówką Nialla w Better Than Words XD Widziałam te gify jak robił ten ruch po prostu zgon *.* Wybaczam ci, że rozdział się opóźni, warto czekać ;* ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawił się nowy rozdział na http://destinyandhope-fanfiction.blogspot.com/ , zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hah!
      O MÓJ BOŻE!
      Nadrabiasz zaległości rozumiem :P
      Wiedziałam, że mnie kochasz :*

      Usuń