czwartek, 26 września 2013

Dopiero zaczynam!

Ostatnio trochę sobie myślałam i wpadłam na pomysł, na opowiadanie fanfiction.
Tak więc założyłam bloga i zabieram się za pisanie Prologu i dobieranie bohaterów. Mam nadzieję że uda mi się  dodać jeszcze dziś przynajmniej bohaterów, ale liczę również na to że uda mi się napisać i dodać prolog. Mam nadzieję, że opowiadanie wam się spodoba i polecicie mój blog koleżankom.
PS. Nie ograniczę się do jednego opowiadania, będę ich pisać więcej, ale nie naraz, no chyba, że przyjaciółka się przyłączy to wtedy będą pisane dwa opowiadania równolegle.

                                                                                                                                       Pozdrawiam :)
                                                                                                                                       CrazzyMofos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz